Πώς να διορθώσετε το σφάλμα Δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση της εφαρμογής (Κωδικός σφάλματος: 910) στο Google Play

 1. Έναρξη je apparaat opnieuw op

Om ons in staat te stellen sneller gegevens te verkrijgen, moeten onze apparaten een herinnering achterlaten van wat ze het laatst hebben gedaan in de app, die ze gemakkelijk kunnen ophalen. Cache of tijdelijke bestanden zijn de namen voor deze herinneringen. De cachebestanden kunnen om verschillende redenen defect raken, waardoor de software onbruikbaar wordt of niet goed kan worden geladen. Het opnieuw opstarten van het apparaat is meestal de beste en eenvoudigste manier om dit problem op te lossen. Η πόρτα και το smartphone ανοίγει με την εκκίνηση, τη χρήση του "ongewenste" και το σύστημα που περιλαμβάνει την επεξεργασία συστήματος, το Wi-Fi, τη μνήμη RAM, τη CPU και τα συστατικά στοιχεία.

Ξεκινήστε τη συσκευή για να ανοίξει και να ελέγξει τις εφαρμογές για να εγκαταστήσετε.

2. Διαγράψτε τα αρχεία δεδομένων και προσωρινής μνήμης των εγγενών εφαρμογών του Google Play

Το λειτουργικό σύστημα Android περιέχει εφαρμογές που χειρίζονται εργασίες όπως λήψη αρχείων, εγκατάσταση εφαρμογών, εκτέλεση εφαρμογών, απεγκατάσταση εφαρμογών και άλλα. Ονομάζονται εγγενείς εφαρμογές. Δεν μπορείτε να τα διαγράψετε ή να τα αλλάξετε με κανέναν τρόπο. Δυστυχώς, τα αρχεία προσωρινής μνήμης τους μπορεί να είναι ελαττωματικά για διάφορους λόγους, με αποτέλεσμα το σφάλμα 910 του Google Play Store. Δεδομένου ότι αυτές οι εγγενείς εφαρμογές δεν μπορούν να επανεγκατασταθούν, η εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης και των δεδομένων τους θα πρέπει να είναι αρκετή για να διορθωθεί το πρόβλημα.

Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για να διαγράψετε τα δεδομένα και την προσωρινή μνήμη εφαρμογών Google Play:

1. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Εφαρμογές/Διαχείριση εφαρμογών.

2. Επιλέξτε Εφαρμογές/Διαχείριση εφαρμογών.

* Επιλέξτε Google Play Store από τη λίστα και πατήστε τα κουμπιά διαγραφής δεδομένων και διαγραφής προσωρινής μνήμης.

* Επιλέξτε το Google Services Framework από τη λίστα και πατήστε τα κουμπιά διαγραφής δεδομένων και διαγραφής προσωρινής μνήμης.

* Επιλέξτε την υπηρεσία Google Play από τη λίστα και πατήστε τα κουμπιά διαγραφής δεδομένων και διαγραφής προσωρινής μνήμης.

* Επιλέξτε Download Manager και πατήστε τα κουμπιά Clear Data και Cache Clear.

Ακολουθεί ένα εκπαιδευτικό βίντεο σχετικά με το πού μπορείτε να διαγράψετε τα δεδομένα εφαρμογών και τα αρχεία προσωρινής μνήμης (που λαμβάνονται σε συσκευή Samsung Galaxy, με λειτουργικό Android 8 - τα βήματα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη συσκευή):

  3. Ενημερώστε το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας στην πιο πρόσφατη έκδοση

Η τεχνολογία προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και αν δεν παρακολουθείται συνεχώς, ένα λειτουργικό σύστημα μπορεί γρήγορα να γίνει ξεπερασμένο. Επειδή δεν διαθέτει τα απαραίτητα αρχεία για τη λειτουργία του συστήματός σας, ένα ξεπερασμένο λειτουργικό σύστημα μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο Google Play και άλλα προβλήματα. Αν ναι, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε τώρα είναι να αναζητήσετε μια ενημέρωση και να ενημερώσετε το λειτουργικό σύστημα της συσκευής σας στην πιο πρόσφατη έκδοση.

Ακολουθήστε τις παρακάτω διαδικασίες για να ενημερώσετε μη αυτόματα το λειτουργικό σας σύστημα στην πιο πρόσφατη έκδοση (αυτό συνήθως συμβαίνει αυτόματα):

* Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις.

* Κάντε κύλιση προς τα κάτω και πατήστε Σύστημα και μετά πατήστε Σχετικά με το τηλέφωνο ή Σχετικά με το tablet.

* Πατήστε Ενημερώσεις συστήματος (ή Ενημέρωση λογισμικού).

* Πατήστε Έλεγχος τώρα (αν δεν είναι ορατό, πατήστε τις τρεις κάθετα ευθυγραμμισμένες κουκκίδες).

* Εάν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση συστήματος, πατήστε Εγκατάσταση. Μπορεί να σας ζητηθεί να επανεκκινήσετε τη συσκευή σας για να ολοκληρώσετε την ενημέρωση.

Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση συστήματος, θα λάβετε ένα μήνυμα ότι το σύστημά σας είναι ενημερωμένο.

Σε άλλες συσκευές (π.χ. Samsung) πρέπει να κάνετε τα εξής:

* Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις.

* Πατήστε Ενημέρωση λογισμικού

* Πατήστε Λήψη και Εγκατάσταση εάν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση (εάν όχι, πατήστε ένα κουμπί Έλεγχος για ενημερώσεις).

Σημείωση: Κατά την ενημέρωση μιας κινητής συσκευής, βεβαιωθείτε ότι η μπαταρία δεν έχει αδειάσει καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στη συσκευή. Για να αποφύγετε αυτό, συνδέστε τη συσκευή σας στον φορτιστή της (εάν κάνετε ενημέρωση από φορητό υπολογιστή, συνδέστε τον προσαρμογέα AC του φορητού υπολογιστή σε μια πρίζα τοίχου).

Εάν αποφασίσετε να ενημερώσετε το λειτουργικό σύστημα μέσω της ίδιας της συσκευής, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε σταθερή σύνδεση Wi-Fi (και χωρίς δεδομένα κινητής τηλεφωνίας) για να αποφύγετε πρόσθετες χρεώσεις.

Τα βήματα που περιγράφονται παραπάνω ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον κατασκευαστή της συσκευής.

4. Επανεγκαταστήστε όλες τις ενημερώσεις εφαρμογών Google Play Store

Η προειδοποίηση Δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση του προγράμματος (Κωδικός σφάλματος: 910) μπορεί να οφείλεται στην πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής Google Play Store που εγκαταστήσατε, πιθανότατα επειδή έγινε εσφαλμένη λήψη λόγω προβλημάτων σύνδεσης. Σε αυτήν την περίπτωση, ο καλύτερος τρόπος για να επαναφέρετε την εφαρμογή Google Play Store στην αρχική της κατάσταση είναι ακολουθώντας αυτά τα βήματα:

* Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις και επιλέξτε Διαχείριση εφαρμογών/Εφαρμογές.

* Πατήστε Google Play Store, κάντε κλικ στο εικονίδιο με τις τρεις κουκκίδες στην επάνω δεξιά γωνία και επιλέξτε Κατάργηση εγκατάστασης ενημερώσεων.

* Πατήστε OK για επιβεβαίωση.

* Ανοίξτε το Google Play Store.

5 Αποσυνδεθείτε και συνδεθείτε ξανά στον λογαριασμό σας Google

Μερικές φορές η αποσύνδεση και η επιστροφή στον λογαριασμό σας Google μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύσετε τον κωδικό σφάλματος 910. Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις, πατήστε Λογαριασμοί και αντίγραφα ασφαλείας (ή απλώς Λογαριασμοί).

* Πατήστε Λογαριασμοί και επιλέξτε Google.

* Επιλέξτε τον λογαριασμό Google με τον οποίο είστε συνδεδεμένοι και, στη συνέχεια, πατήστε Διαγραφή λογαριασμού.

6. Απεγκαταστήστε ύποπτες εφαρμογές

Το μήνυμα σφάλματος 910 μπορεί να προκληθεί από μια εφαρμογή τρίτου κατασκευαστή που εγκαταστήσατε. Μπορεί να μην είναι συμβατό με τη συσκευή σας ή να είναι επιβλαβές. Το σφάλμα θα πρέπει να επιλυθεί σε αυτήν την κατάσταση με την απεγκατάσταση της εφαρμογής. Ξεκινήστε με την απεγκατάσταση των εφαρμογών που εγκαταστήσατε πρόσφατα μία προς μία. Επανεγκαταστήστε τα υπόλοιπα προγράμματα αφού εντοπίσετε την κακόβουλη εφαρμογή.

Εάν δεν είστε βέβαιοι πώς να απεγκαταστήσετε σωστά τις εφαρμογές, ρίξτε μια ματιά στον οδηγό σχετικά με τον τρόπο απεγκατάστασης εφαρμογών.

Σημείωση: Μπορείτε επίσης να απεγκαταστήσετε εφαρμογές που έχουν τον ίδιο σκοπό (για παράδειγμα, εάν έχετε εγκαταστήσει δύο διαχειριστές αρχείων).

7. Βεβαιωθείτε ότι έχουν οριστεί οι σωστές ρυθμίσεις ημερομηνίας και ώρας

Οι λανθασμένες ρυθμίσεις ημερομηνίας και ώρας μπορεί να είναι ο λόγος για το μήνυμα σφάλματος 910 και η σωστή ρύθμισή τους μπορεί να το διορθώσει. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ορίσετε την ώρα και την ημερομηνία στη συσκευή σας Android:

1. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις και πατήστε Γενικά (διαχείριση).

2. Πατήστε Ημερομηνία και ώρα.

3. Ορίστε την ημερομηνία και την ώρα και αποθηκεύστε τις αλλαγές.

Σημείωση: Εάν επιλέξετε την αυτόματη ημερομηνία και ώρα, το δίκτυο στο οποίο είστε συνδεδεμένοι θα ενημερώσει την ώρα και την ημερομηνία για εσάς. Επίσης, η θέση των ρυθμίσεων ημερομηνίας και ώρας μπορεί να διαφέρει από συσκευή σε συσκευή, αλλά η χρήση της λειτουργίας αναζήτησης στις Ρυθμίσεις (το σύμβολο του μεγεθυντικού φακού) θα σας βοηθά πάντα να τις βρίσκετε.

8. Αφαιρέστε και τοποθετήστε ξανά την κάρτα microSD από τη συσκευή σας

Εάν η κάρτα microSD της συσκευής σας περιέχει εφαρμογές και εμφανίζεται το σφάλμα 910, είναι πιθανό ότι η κάρτα microSD δεν έχει ευθυγραμμιστεί ελαφρώς για κάποιο λόγο, εμποδίζοντας τη συσκευή σας να την διαβάσει και να εγκατασταθούν οι εφαρμογές σε αυτήν. Αφαιρέστε την κάρτα microSD από τη συσκευή σας, καθαρίστε την καλά και μετά αντικαταστήστε την.

9. Επαναφέρετε τη συσκευή σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις

Εάν καμία από τις άλλες λύσεις δεν λειτούργησε, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο επαναφοράς της συσκευής σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις για να αφαιρέσετε όλα τα αρχεία μαζί με κατεστραμμένα αρχεία προσωρινής μνήμης και δεδομένα από τη συσκευή σας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να επαναφέρετε τη συσκευή σας:

Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας των δεδομένων της συσκευής σας σε μια υπηρεσία αποθήκευσης cloud (για παράδειγμα, στο Google Drive).

Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις, πατήστε Επαναφορά (σε ορισμένες συσκευές Γενική διαχείριση και στη συνέχεια Επαναφορά) και πατήστε την επιλογή επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων.

10. Συνδεθείτε σε μια σταθερή σύνδεση στο Διαδίκτυο

Ίσως η σύνδεσή σας στο διαδίκτυο να είναι ο λόγος για αυτό το μήνυμα σφάλματος. Ίσως χάσατε την πρόσβαση στο Διαδίκτυο ενώ προσπαθείτε να εγκαταστήσετε την εφαρμογή ή ίσως η σύνδεσή σας να είναι τόσο αργή που να μην υπάρχει δυνατότητα λήψης.

Εάν είστε συνδεδεμένοι σε Wi-Fi, δοκιμάστε να συνδεθείτε σε διαφορετικό δίκτυο Wi-Fi ή δεδομένα κινητής τηλεφωνίας και αντίστροφα, και κάθε φορά που αλλάζετε συνδέσεις, επανεκκινήστε την εφαρμογή Google Play Store.

11. Αλλάξτε την προεπιλεγμένη τοποθεσία αποθήκευσης της εφαρμογής

Συνιστάται πάντα να ορίζετε την εσωτερική μνήμη της συσκευής ως προεπιλεγμένο χώρο αποθήκευσης εφαρμογών, αλλά οι χρήστες μπορούν να σκεφτούν διαφορετικά και να ορίσουν την κάρτα microSD ως προεπιλεγμένο χώρο αποθήκευσης. Η εγκατάσταση των εφαρμογών στον εσωτερικό χώρο αποθήκευσης μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τον κωδικό σφάλματος 910.

Μπορείτε να αλλάξετε τη θέση αποθήκευσης στη διαχείριση εφαρμογών της συσκευής σας όταν ανοίγετε μια εφαρμογή.

Θα πρέπει τώρα να είστε έτοιμοι να διορθώσετε το σφάλμα Δεν είναι δυνατή η εγκατάσταση της εφαρμογής (κωδικός σφάλματος: 910) στο Google Play όποτε θέλετε. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών Google στην Ελλάδα. Οι επαγγελματίες είναι πάντα διαθέσιμοι και θα παρέχουν περαιτέρω βοήθεια εάν χρειαστεί.

Comments

Popular posts from this blog

Come Risolvere il Problema dell'Icona di Google Chrome nella Barra delle Applicazioni

Come utilizzare i temi su Google Pixel

Come risolvere il problema: purtroppo Google Hangouts si è interrotto?